Doprava a platba

 

Vyřizování dotazů a objednávek: info@crystalporcelan.cz (odpověď běžně do 24 hod.)
Zákaznická linka: +420 545 566 706 (běžně pon.-pát. 9,00 - 18,30 hod. sob. 9,00 - 12,30 hod.)

Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si prosím 6 nejčastějších dotazů.
Můžete zde najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas!

Jaké způsoby dopravy objednaného zboží nabízíte a kolik doprava stojí?

 Vaše zboží vám rádi doručíme v rámci ČR:

ZDARMA objednávka nad 3.000Kč přepravní službou DPD, GEIS, nebo Česká pošta
ZDARMA šperky Preciosa přepravní službou DPD, GEIS, nebo Česká pošta
za 99 Kč objednávka do 2.999Kč přepravní službou DPD, GEIS, nebo Česká pošta
nebo si můžete zboží vyzvednout osobně na jakékoliv pobočce Zásilkovny zdarma (objednávka nad 3.000Kč ), za 75 Kč (objednávka do 2.999Kč)


Na Slovensko doručujeme prostřednictvím poboček Zásilkovny za 140 Kč, nebo přepravní službou DPD, GEIS, Slovenská pošta za 199 Kč.

 Jak můžu uhradit vytvořenou objednávku (způsoby platby)?

Bankovním převodem 369844641/2010
Zboží zaplatíte předem, dle vystavených platebních pokynů.
Po připsání částky na náš účet, Vám zašleme vámi objednané zboží nebo dle dodacích termínů vybraného zboží.

Platba kartou, rychlý online převod
Objednávku zaplatit online platební kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány GoPay. 

Dobírkou
Objednávku je možné zaplatit při převzetí zboží od dopravce, nebo v pobočkách Zásilkovny s příplatkem 40 Kč.

PayPal
PayPal je celosvětově nejpoužívanější způsob zabezpečené bezhotovostní platby. PayPal je internetový platební systém, který umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovány emailovými adresami

 Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně na prodejně?

Zboží si můžete osobně převzít na odběrném místě v naší prodejně BOHEMIA CRYSTAL v Brně na ulici Česká 28b. Tato služba je zdarma.
O rezervaci zboží budete informováni e-mailem, vyčkejte prosím na tento e-mail.

Otevírací doba prodejny : pondělí - pátek 9,00 - 18,30 hod.  sobota 9,00 - 12,30 hod.

 Jaké jsou dodací lhůty?

Zboží standardně odesíláme do 24 hodin od uskutečnění objednávky.

 Mohu platit v jiné měně?

 Ano, v objednávkovém procesu máte možnost změnit měnu na EUR, nebo USD. Stejně tak máte možnost při nákupu zobrazovat ceny v EUR, nebo USD překliknutím nabídky měny v pravé horní části.

 Zasíláte zboží i do jiných států kromě ČR a Slovenska?

 Ano, zboží zasíláme téměř do celého světa. V průběhu objednávky si zvolíte stát, kam chcete zboží zaslat. Zboží bude doručeno prostřednictvím České pošty a pošty příslušného státu přímo na adresu. Cena za dopravu je u každého státu nastavena na balík do 10kg. Pokud se hmotnost balíku bude výrazně lišit, případně bude balík nestandartně objemný, bude cena za dopravu následně navýšena, nebo snížena. Přesná částka vám bude zaslána na e-mail po dokončení objednávky, případně nám na náš e-mail předem zdělte adresu místa doručení a zboží o které máte zájem a my vám cenu ihned spočítáme. 

 

Nenašli jste odpověď na váš problém?
Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Váš požadavek se pokusíme vyřešit co možná nejrychleji.

 

Obchodní podmínky e-shopu